Gözden kaçırmayın
MİMARLAR ODASINDAN ANLAMLI ETKİNLİKManyas Belediyesi, Yeşilay işbirliğiyle madde bağımlılığıyla mücadele etmek amacıyla yerel halkı ve gençleri bilinçlendirmeye yönelik çalışmalar yapıyor. Yeşilay Cemiyeti'nin liderliğinde gönüllülerin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikler, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının benimsenmesi ve bağımlılık konusunda farkındalığın artırılmasını hedefliyor.
Madde bağımlılığı, bireyin fiziksel, zihinsel ve sosyal hayatını ciddi şekilde etkileyebilen bir sorun olarak görülmektedir. Bu mücadelede "Sağlıklı Ol, Bağımlı Olma" sloganı altında, kişilerin bağımlılıktan uzak bir şekilde bilinçli yaşam sürmeleri teşvik edilmektedir.
Yeşilay, toplumda sağlıklı yaşam tarzlarının benimsenmesini ve özellikle genç neslin bağımlılık tehlikesine karşı korunmasını hedefleyen etkinlikler düzenleyerek, her yıl Yeşilay Haftası'nda bu konudaki farkındalığın güçlenmesine katkıda bulunmaktadır. Manyas'taki yerel yönetimler ve sivil toplum kuruluşlarının desteği, bu tür sosyal hareketlerin etkisini genişletmede büyük önem taşımaktadır.
#Manyas #maddebağımlılığı #bilinçlenme #Yeşilay #sağlıklıyaşam

.jpeg)

Yorumlar
Yorum Yap