Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden Anlamlı Hafta Başı Mesajı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yeni bir haftanın başlangıcında vatandaşlara sağlık, huzur ve bereket temennisinde bulundu.
Haftaya Umutla Başlangıç
Belediye, paylaştığı mesajla yeni haftanın tüm Manisa halkı için olumlu geçmesi dileğini iletti. Hafta başında yapılan bu anlamlı paylaşım, belediyenin halkla olan sıcak iletişiminin bir göstergesi olarak yorumlandı.
Mesajda, hem şehrin hem de vatandaşların refahı için çalışmalarını sürdüren belediyenin, sosyal iletişim kanalları üzerinden bu tür samimi paylaşımları dikkat çekti. Manisa halkına "İyi haftalar" dileklerinin iletilmesi, toplumsal dayanışma ruhunu pekiştirdi.





.jpeg)


Yorumlar
Yorum Yap