Edremitspor, Manisa deplasmanına hazır
TFF 3. Lig'de mücadele eden 1966 Edremitspor, ligdeki 16. hafta maçında Manisaspor ile karşılaşacak. Teknik ekip tarafından belirlenen maç kadrosu açıklandı ve takım, önemli deplasman mücadelesine hazır durumda.
Zorlu deplasmanda hedef 3 puan
Manisa'da oynanacak olan karşılaşmada Edremitspor'un tek hedefi var: 3 puan. Takım, seyirci önünde oynamanın avantajını kullanmak isteyen rakibine karşı zorlu bir mücadele vermeye hazırlanıyor.
Kulvarda birlik ve beraberlik vurgusu
Edremitspor, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada "Birlikte başaracağız" mesajına yer verdi. Bu ifade, takımın kolektif bir ruhla sahaya çıkacağının ve galibiyet için tüm bileşenleriyle kenetleneceğinin bir göstergesi oldu.





.jpeg)


Yorumlar
Yorum Yap