Manisa'da Şubat Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleşti
Manisa Büyükşehir Belediye Meclisi'nin Şubat ayı olağan toplantısı, Meclis Başkanı Besim Dutlulu'nun başkanlığında yapıldı. Toplantıda, şehrin gelişimine ve hemşerilere yönelik önemli kararlar ele alındı.
Toplantıda Alınan Kararlar
Meclis üyeleri, Manisa'nın çeşitli ihtiyaçlarına ve projelerine yönelik maddeleri görüştü. Alınan kararların kente ve vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulunuldu. Toplantıda şu konulara odaklanıldı:
- Alt yapı ve kentsel dönüşüm çalışmaları
- Sosyal belediyecilik hizmetleri
- Çevre ve temizlik projeleri
- Ulaşım ve şehir planlaması
Manisa için Yeni Hedefler
Belediye meclisi, toplantıda Manisa'nın daha yaşanabilir bir kent olması için yeni hedefler belirledi. Vatandaş memnuniyetini ön planda tutan kararlarla, hizmetlerin etkin bir şekilde sürdürülmesi planlanıyor.





.jpeg)


Yorumlar
Yorum Yap