Gözden kaçırmayın
MİMARLAR ODASINDAN ANLAMLI ETKİNLİKBandırma'da Sağlıklı Yaşam Semineri
Bandırma Belediyesi, sigaranın zararları ve bırakma yöntemlerinin ele alınacağı önemli bir seminer düzenliyor. 13 Şubat Cuma günü saat 18:00'de Barış Manço Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek etkinlikte vatandaşlar sigarayı bırakma konusunda uzmanlardan bilgi alacak.
Uzman İsimler Seminerde Buluşuyor
Royal Hastanesi hekimlerinden Göğüs Hastalıkları Uzmanı Dr. Nihat Yıldırım ve Psikolog Katre Berfu Durusoy, seminerde sigaranın sağlığa etkilerini ve bırakma sürecinin püf noktalarını anlatacak. Etkinlik, sigarayı bırakmak isteyenler için değerli bir fırsat sunuyor.
Sigara Bırakma Danışmanlığı Hediye
Seminer sonunda yapılacak çekilişle 6 vatandaşa ücretsiz sigara bırakma danışmanlığı verilecek. Bu danışmanlık hizmeti, sigarayı bırakma sürecinde profesyonel destek arayanlar için önemli bir katkı sağlayacak.
Bandırma Belediyesi'nin düzenlediği seminer, sağlıklı bir yaşam için sigarayı bırakmak isteyen tüm hemşehrilere açık olacak.

.jpeg)

Yorumlar
Yorum Yap