Ramazan Bereketi Ahmetli'de Buluşturdu
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Ramazan ayının manevi atmosferini vatandaşlarla paylaşmak için Ahmetli ilçesinde düzenlenen geleneksel iftar programına katıldı. Başkan Dutlulu, orucunu Ahmetlililerle birlikte açarak hemşehrileriyle aynı sofrada buluştu.
Birlik ve Beraberlik Sofrası
Ahmetli Belediyesi'nin ev sahipliğinde gerçekleşen iftar yemeğinde, ilçe sakinleri ve Belediye Başkanı Fuat Mintaş da hazır bulundu. Ramazan'ın birlik ve dayanışma ruhunu yansıtan programda, vatandaşlar ve yerel yöneticiler kaynaşma fırsatı buldu.
Teşekkür ve İyi Temenniler
Manisa Büyükşehir Belediyesi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, iftar sofrasında bulunan tüm hemşehrilere ve ev sahipliği için Ahmetli Belediye Başkanı Fuat Mintaş'a teşekkür etti. Paylaşımda, "Ramazan'ın bereketini paylaşmaya, paylaştıkça büyümeye devam edeceğiz" ifadelerine yer verilerek, Ramazan'ın manevi ikliminin önemi vurgulandı.
Etkinlik, duaların edildiği ve hayırlı Ramazanlar temennilerinin yapıldığı bir atmosferde sona erdi. Yerel yönetimlerin bu tür buluşmaları, Ramazan ayında toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli bir rol oynuyor.





.jpeg)


Yorumlar
Yorum Yap